a hét interjúja

a hét interjúja | 2014.09.22.

Kipróbált és kiszámítható

A kedvező magyarországi tapasztalatokra építve, a Mortimer nyelviskola hálózat tulajdonosai ismét megcélozzák és fejlesztenék a magyar piacot.

a hét interjúja | 2014.08.31.

A franchise, ami elérhető közelségbe hozza álmait

Mikor érdemes utazási irodát nyitni? Kiből lesz ideális franchise partner? Erre és sok más kérdésre válaszolt Bartal Melinda, a Summer Time alapítója.

a hét interjúja | 2014.08.03.

Nagy szolgáltatások kisvállalkozásoknak

Az Interface Financial Group elnöke, David Banfield beszélt egyedi faktoring szolgáltatásukról és a köré épülő franchise hálózatról.

a hét interjúja | 2014.06.25.

Mester a szépségápolásban

Alexandre Lourenço Duque két forradalmian új koncepcióval hódítaná meg a szépségápolást Magyarországon: BodyConcept és DepilConcept.

a hét interjúja | 2014.04.07.

Biztató első év, folyamatos expanzió

„Már alig több mint egy évvel az indulás után nagyon látványos érdeklődést tapasztalunk” – számolt be Pólus András, az új magyar gyorséttermi márka, a BITE ügyvezetője.

a hét interjúja | 2014.03.24.

Nyomban induló vállalakozás

Forgács Miklós, a Curves értékesítési menedzsere mesélt a fitnesz koncepcióról, a klubtulajdonlás mikéntjeiről és terveikről Magyarországon.

a hét interjúja | 2014.03.03.

Hiánypótló kereskedelmi tevékenység

Mi jellemzi ma a magyar sütőipari szektort, és mi szükséges egy saját pékáru szaküzlet sikeres működtetéséhez?

a hét interjúja | 2014.01.22.

Ne csapja a szelet a franchise interjún

A McDonald’s lengyelországi franchise menedzsere avatott be a felvételi beszélgetések mögötti részletekbe a franchise óriásnál.

a hét interjúja | 2013.12.16.

Egyedüliként a piacon

A tetoválás eltávolításra szakosodott Skinial lendületesen tör előre Európában. Klaus Böde alapító mesélt az expanzió helyzetéről hazánkban és a kontinensen.

a hét interjúja | 2013.12.02.

Egyre több franchise hálózat

A szlovák franchise piac helyzetébe engedett bepillantást a Szlovák Franchise Szövetség (SFA) elnöke. Szorosabbra fűznék a kapcsolatot a szomszédos országokkal.

a hét interjúja | 2013.11.11.

Irány Európa

Andrija Colak társalapító értékelte a Surf’n’Fries expanziós terveit az európai (többek közt magyar) piacokon, mesélt a fejlesztésekről és a forradalmian új S’n’F technológiáról.

a hét interjúja | 2013.10.28.

Menjen biztosra

Egyre több vállalat ismeri fel a franchise nyújtotta előnyöket. Mielőtt belevág, tegye meg, hogy kikéri szakember véleményét - jelentős költséget takaríthat meg.

a hét interjúja | 2013.10.07.

A hangsúly a további piacépítésen

Tavaly ősszel jelent meg Magyarországon a francia Paris Smile, az expressz fogfehérítés képviselője. Veres Gyöngyi franchise vezetővel beszélgettünk az elmúlt egy évről és terveikről a jövőt illetően .

a hét interjúja | 2013.09.23.

A körülmények ellenére is

Az ukránok találékonyak, mondja Yuliya Geraschenko, a PROFIT system, Ukrajna ügyvezetője. Franchise piaci kitekintés – Ukrajna.

a hét interjúja | 2013.09.09.

Franchise piaci kitekintés - Szerbia

A volt Jugoszlávia országainak franchise piaca még viszonylag gyerekcipőben jár, azonban rendkívül gyors fejlődést mutatott az elmúlt években.

a hét interjúja | 2013.09.02.

A világ minden tájáról

Ifj. Kizman István, a Kizman Travel franchise vezetője beszélt az online utazási és szállásfoglaló hálózat terveiről, franchise programjáról.

a hét interjúja | 2013.08.06.

Természetes só terápia a városban is

A franchise rendszer keretében bárhol kialakítható Indiso klinika, megvásárolható a berendezés és a kapcsolódó know-how.

a hét interjúja | 2013.07.15.

”Zöld” franchise

„Franchise hálózatunk célja, hogy egy-egy megyéért felelős partnereinkkel országosan fejlesszük a gazdaság különböző ágazatait” – Szabó Ildikó, a Zöld Planéta franchise alapítója.

a hét interjúja | 2013.07.02.

A sörfogyasztás kultúrája

Miben rejlik az egyik leghíresebb cseh sörfőzde franchise hálózatának sikere? Többek közt erről mesélt David Petrik a Staropramentől.

a hét interjúja | 2013.06.10.

”E-barát” üzleti lehetőség

„Az egészséges táplálkozás egy aktuális téma egész Európában és az egészség egyben az egyik legjövedelmezőbb marketing eszköz” - Jitka Palatová (CEFF franchise).

  első
  előző
2
3
5
6