a hét interjúja
Kiugró előfoglalási időszak
Erős szezonra számít a Summer Time Travel. A legújabb trendekről és a hálózat terveiről beszélt Bartal Melinda ügyvezető igazgató.
Kényelem, minőség és ár-érték arány
“Ez az, amitől egyedi és versenyképes a Little Caesars” – Kawa A. Jaff regionális igazgatót kérdeztük a pizzéria koncepcióról.
Új könyvek, új piacok
„Egy Kék Elefánt könyvkiadó már az első hónap után rentábilis vállalkozást jelent” – a személyes könyvekre szakosodott franchise hálózat alapítójával beszélgettünk.
Nagy márkák nagy haszonnal
Magyarországon a franchise mellett döntött az Accor szállodacsoport. A régiós franchise igazgatót kérdeztük az együttműködés feltételeiről.
Franchise valódi társadalmi értékkel
Batári Györgyi, a 2+2 Matematika Iskola mester partnere elmondta, küldetésük, hogy a minőségi magánoktatás országszerte elérhető legyen.
Saját üzlet vagy országos hálózat
A magyar piac meghódítását tűzte ki célul az idei évre a Beauty Cosmetics. A parfüm és kozmetikum franchise ügyvezető-igazgatójával beszélgettünk.
„Felelősségteljes, profi hálózatot építünk”
„Hasonló tapasztalatra nem, viszont elhivatottságra mindenképp szükség van egy babauszoda sikeres üzemeltetéséhez” – Varga Vivien, Stilianos alapító.
Tánciskola gyors megtérüléssel
„Az embereknek szükségük van a kulturált szórakozásra, mozgásra és a legfontosabbra, a társaságra” – interjú Sipos Zsolttal, a Dolce Dance franchise társalapítójával.
Hosszú távon jól tervezhető
„Elképzelhető, hogy már a közeljövőben száz fölé emelkedik üzleteink száma” – Megyeri Gábor Bubbles alapítót kérdeztük az önkiszolgáló mosoda franchise terveiről.
A profit ígérete
„Megköveteljük az elkötelezettséget, cserébe olyan üzletet adunk át, ami jövedelmezőségi garanciával rendelkezik már az első hónaptól” – a DepilConcept egyik mester partnere.
Akárcsak 75 éve
„A siker receptje egyszerű, és ugyanaz, mint 1940-ben” – vallja Amir Kremer, a Magyarországon is partnert kereső Dairy Queen fejlesztési igazgatója.
Elhivatottsággal a fiatalok oktatásáért
Minek köszönhetően nőtte ki magát egy nemzetközi franchise hálózattá a 2plus2, és mi a vonzó koncepciójukban? Marcin Kruszynski hálózatigazgató válaszolt.
Fiatalok oktatása egyedi megközelítéssel
„A legfontosabb a know-how megfelelő adaptálása, és hogy a franchise partner ismerje piacát” – mondta Santiago Martin. Országos mester partnert keresnek.
Erős növekedés a régióban
Mely közép- és kelet-európai piacok lesznek a Subway hálózatfejlesztésének középpontjában? Kryštof Olsen regionális koordinátortól megtudhatjuk.
A lehetőség mindenki számára elérhető
A fogfehérítés piacáról, franchise ajánlatukról, valamint hazai és nemzetközi expanziós terveikről kérdeztük a Smilepoint értékesítési igazgatóját.
Sok munkával jár, de szabad és rugalmas is egyben
A Helen Doron további 20-30 helyszínnel fedné le Magyarországot – a nyelviskola hálózat üzletfejlesztési igazgatójával beszélgettünk.
A gyors terjeszkedés érdekében
Gábor Tamás üzletfejlesztési igazgató beszélt az Indiso expanziós terveiről és re-franchise stratégiájáról.
Modern kezelés
A tetoválás eltávolítást forradalmasító Skinial egyre mélyebbre hatol Európában, Ausztráliában, az USA-ban és Kanadában is, de Magyarországon még keresik a megfelelő partnert.
Egyre több igényes fogyasztó
Fejlődés és sok meggyőzött vendég – minőségi szolgáltatásokra mindig van igény. Szabó Gyulával, a Coffeeshop Company hazai vezetőjével beszélgettünk.
Van hely a növekedésre
Az orosz franchise piac óriási növekedési potenciált rejt. Az ország legnagyobb franchise vásárának főszervezője beszélt a franchise fejlődéséről, a piaci feltételek alakulásáról.