a hét interjúja
Pincében a siker kulcsa
Petz Annamária és Szeldeli Szilvia hálózata titkos, tematikus pincékkel hódítaná meg Budapestet.
Élményalapú és hatékony oktatási rendszer
„Csupán néhány olyan terület maradt, ahol még van lehetőségünk új franchise partnerekkel való együttműködésre” - hamarosan kiteheti a ”megtelt táblát” a hazai HDE franchise.
Ugrás a profitra
„A következő nagyjából két év az utolsó időszak új trambulinpark nyitásához. Utána már túltelített lesz a piac” – vallja a hazánkban toborzó Jump Planet franchise alapítója.
Önálló vállalkozás egy globális vállalat minden pozitívumával ötvözve
A vállalati költségmanagement Magyarországon nem tartozik a tradicionális szolgáltatások közé, most azonban pontosan erre építhet országos hálózatot az ERA franchise.
„Optimistán vágunk bele”
A vállalati költségmanagement Magyarországon nem tartozik a tradicionális szolgáltatások közé, most azonban pontosan erre építhet országos hálózatot az ERA franchise. Két részes interjúban beszélgettünk a hazai licence tulajdonossal.
Azonnali belépés az IT-oktatás ágazatba
A Coders Lab Magyarországra is elhozná programozóiskoláit, melyek oktató- és karrierközpontok is egyben. A franchise igazgatót kérdeztük a koncepcióban rejlő üzleti lehetőségről.
Mindenkinek van egy története
A Kék Elefánt könyvkiadó 1998-ban úgy döntött, személyes könyvekkel felkeltik a gyerekek olvasás iránti szeretetét – a misszió most megérkezett Magyarországra. A franchise alapítójával beszélgettünk.
„Az oázisozás mára fogalommá vált!”
A kertészkedés iránti növekvő keresletet a mára 24 áruházzal rendelkező Oázis Kertészet minden téren igyekszik kielégíteni.
„Büszkék vagyunk, hogy hamarosan 10 országban is jelen leszünk”
Jelenleg 18 új KiwiSun bioszolárium épül, és ezentúl már akár ötmillió forint befektetéssel csatlakozhatnak a hálózathoz befektetők, résztulajdonosok is.
Az Extra Services Magyarországra tart
Magyarország mellett Horvátország felé is terjeszkedne a cseh központú hálózat, ám partnereik kiválasztásában nagyon körültekintőek.
A szenvedély fontosabb, mint a tapasztalat
Az Easy Wine és Easy Beer egyszerű, innovatív és jövedelmező üzleti lehetőséget jelentenek - a bár- és étteremhálózat franchise vezetőjét kérdeztük a részletekről.
„Megbízható márkát építünk”
12 év előkészület után nemzetközi terjeszkedésbe kezd a Mr. Kebab gyorsétterem franchise. A hálózat Magyarországon is keresi leendő partnereit.
A magyar cég, amely meghódítja Európát
Az egyik legsikeresebb hazai franchise hálózat, a KiwiSun alapítójával, Klein Péterrel beszélgettünk a koncepcióról és jövőbeli terveikről.
A franchise alkalmazása a fin-tech ágazatban
A Paysera web-oldalak fejlesztésével kezdte, ma már fizetési rendszerekre és online fizetési megoldásokra szakosodott hálózatát bővíti.
Love. Peace. Coffee.
Az egyik legújabb kávézó franchise, az elmúlt években rohamosan fejlődő Tucano Coffee alapítójával beszélgettünk a vállalkozás múltjáról és jövőbeli terveiről.
Az ötlettől a parfümig
A L’Arome parfümérialánc alapítója elmondja, mennyi idő alatt térül meg a befektetés, milyen üzletformátumok érhetők el és, hogy mi a márka gyors expanziójának titka.
Bármely ágazatban értéket képvisel
„A magyar piac stratégiai kérdés európai hálózatunk fejlesztésében.” A költség-management ágazat piacvezetője franchise partnerrel közösen aknázná ki a piacban rejlő potenciált.
Minőségi magánoktatás országszerte
Az egyre sikeresebb 2+2 Matematika Iskola magyarországi master franchise partnerével beszélgettünk a hálózat elmúlt évéről és a jövőről.
A kölcsönös támogatásra építve
Az Extra Services ügyvezető igazgatóját kérdeztük többek közt a franchise koncepció előnyeiről és a központ által nyújtott támogatási rendszerről.
Jó üzlet a nyelvtudás
Ősztől még több helyen tanulhatnak a gyermekek a több mint 20 éves tapasztalattal rendelkező LCF Kids Club franchise nyelvtanfolyamain.