belföldi
Miért érdemes csatlakoznia Magyarország első és egyedülálló zöldség-gyümölcs franchise rendszeréhez?
A Vitamin Szalon a jövő zöldség-gyümölcs üzlete, ahol a vásárlók igényesen kialakított környezetben, kedvező áron juthatnak friss, első osztályú magyar termékekhez.
Vállalkozókkal közösen tarolná le a piacot egy magyar cég
A Greenline Clean autómosó koncepció már több mint 50 egységet számlál hazánkban, de jelen van Ausztriában, Németországban, Hollandiában sőt Szlovákiában is.
Vállalkozókkal közösen tarolná le a piacot egy magyar cég
Új útra terelné a tradicionális automosást egy magyar franchise hálózat, a GreenLine. A nanotechnológiára építve, alacsony tőkeigénnyel és környezetbarát módon hódítaná meg a szektort.
Franchise marketing kicsiben és nagyban
Egy tipikus multival szemben, a franchise hálózatok egy sokszereplős rendszert alkotnak, ami jelentősen megbonyolítja – és bizonyos szempontból megkönnyíti – a benne résztvevők kommunikációját.
Megnyílt hazánk legnagyobb BioTechUSA boltja az Allee-ban
Az étrendkiegészítőket, speciális élelmiszereket és sportruházatot gyártó és forgalmazó BioTechUSA-cégcsoport júniusban nyitotta meg Magyarországon a legnagyobb, az Allee bevásárlóközpontban található, 110 négyzetméteres exkluzív üzletét.
Fánk-hálózatok létjogosultsága
Hazánkban talán nincsen akkora kultúrája a lyukas péksüteményeknek, mint mondjuk Amerikában, de ettől még bőven van pénzügyi potenciál ezekben vállalkozásokban.
Hogyan keresnek partnert a franchise hálózatok?
Állandó kihívást jelent a cégeknek a partnerkeresés, összegyűjtöttük milyen stratégiákat követhet egy feltörekvő franchise hálózat ezen a téren.
Elveszi a mesterséges intelligencia a munkánkat?
Az utóbbi hónapok egyik komoly kérdése, hogy a következő információs, technológiai forradalom, milyen hatással lesz a hétköznapjainkra.
Saját szépségszalont nyitnál?
Gyere el június 21-én a budapesti EverDermben megrendezésre kerülő franchise nyílt napunkra!
Május 30-án franchise képzés indul induló hálózatoknak
A Magyar Franchise Szövetség szeptemberben ismét franchise képzéssorozatot indít. Az előadásokon vállalkozók és induló franchise hálózatok ismerkedhetnek meg a sikeres hálózatépítéssel, marketinggel illetve, hogyan találják meg a potenciális franchise partnereket.
Állandó kísérlet folyik az éttermekben
Egy új menü, új üdítő vagy egy új hamburger már nem elég, a termékfejlesztés érdekében étterem franchise-ok állandóan tesztelik a fogyasztók ingerküszöbét.
Bemutatkozott az Edukido hazánkban is
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
Április 25-én tart bemutatkozó előadást a lengyel Edukido Budapesten
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Megbízásainak felét franchise partnerein keresztül kézbesíti a DODO
Az üzleti ötletek mindössze 6 százaléka valósul meg, franchise-rendszerrel azonban jelentősen javítható ez az arány, mivel így a vállalkozás indításával járó kockázat nagymértékben csökkenthető.
Van megoldás a fájdalomra
A mindennapi hajtásban a legtöbben hajlamosak hanyagolni a közelgő egészségügyi problémákra utaló jeleket.
Az oktatás is lehet jó befektetés
Rendhagyó megoldással pótolja az oktatási szektor hiányosságait egy magyar vállalkozás.
A dióda lézeres szőrtelenítés hazai úttörője nagyvárosokban keresi partnereit
Lézeres szőrtelenítés, esztétika, bőrszépészet. Az EverDerm a legmodernebb, prémium orvosesztétikai kezeléseket nyújtja személyre szabott párosításokban.
Szektoronként eltérően változnak a költségek
Az utóbbi 5 év trendjei alapján mutatjuk be hogyan alakultak a franchise piacon a befektetési költségek.
Melyik a legjövedelmezőbb szektor?
Néhány statisztika a franchise hazájából, melyek a magyar piac számára is relevánsak lehetnek.
Új piaci rést nyitottak a látásproblémák
Egyre több a szemüveges, az optika piacon mégis hiány van.