belföldi

otthoni és kerti termékek | 08.10.2018

Virágzó saját vállalkozás

A mára 24 áruházzal rendelkező Oázis Kertészet forgalma idén meghaladhatja az 5,5 milliárd forintot.

A mára 24 áruházzal rendelkező Oázis Kertészet forgalma idén meghaladhatja az 5,5 milliárd forintot.

szépség, egészség, fitnesz | 17.09.2018

Forradalmi technológia

A Personal 20 fitness franchise koncepciója azoknak lett megalkotva, akiknek nincs idejük a rendszeres testmozgásra, mégis fittek szeretnének lenni.

élelmiszerboltok és pékségek | 10.09.2018

Országszerte bővül a SPAR franchise

„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.

gasztronómia | 03.09.2018

Újgenerációs bárok Magyarországon

Terjeszkedésbe kezd az Easy Wine és Easy Beer márkákat összefogó, innovatív technológiákat alkalmazó italbár és étteremlánc.

üzleti szolgáltatások (B2B) | 29.08.2018

A magyar piaccal szemez az amerikai TAB

Első lépésben mester partnerrel, majd további helyi franchise átvevők bevonásával bővülne hazánkban a világ egyik vezető b2b-szolgáltató rendszergazdája.

egyéb kereskedelmi üzletek | 27.08.2018

Online vállalkozás otthonról

Egy olvasó, aki egyben a történet főszereplője is. A Kék Elefánt Könyvkiadó franchise ezt az élményt nyújtja a gyerekek számára.

otthoni és kerti termékek | 21.08.2018

Szépség, ami az egyszerűségben rejlik

Az ázsiai KIODA kiskereskedelmi üzletlánc Európában fejlesztené tovább hálózatát. Magyarország is a térképen.

szépség, egészség, fitnesz | 08.08.2018

Az üzleti siker illata

A L’Arome parfüméria franchise sikeresen terjeszkedik a régióban, következő állomás Magyarország. Többféle üzletformátum és egyedi kínálat franchise díjak nélkül.

üzleti szolgáltatások (B2B) | 30.07.2018

Pénzügyi, fintech franchise határok nélkül

A Paysera szolgáltatásai lehetővé teszik az elektronikus fizetések egyszerű megvalósítását. Magyarországon is indul a franchise partneri toborzás.

gasztronómia | 24.07.2018

Minden összetevőre gondolva

A Mr. Kebab egy tapasztalt, mégis friss koncepcióval vette célba a magyar piacot. Az étteremnyitás és üzemeltetés ideje alatt végig a partnerek mellett állnak.

gasztronómia | 09.07.2018

Kulcsrakész vállalkozás

Új nemzetközi kávézó brand érkezik hazánkba. A Rauwolf országos szinten keresi franchise partnereit, akik több opcióból is választhatnak.

belföldi | 28.06.2018

Új köntösben

Magyarország egyik legolvasottabb franchise portálja új megjelenést kapott és további funkciókkal bővült.

gasztronómia | 25.06.2018

Jól kisült optimalizálás

A McDonald’s 10% feletti árbevétel növekedést könyvelhetett el tavaly Magyarországon, miközben a működés is hatékonyabbá vált. Most egy új étterem segítheti a további növekedést.

egyéb kereskedelmi üzletek | 22.06.2018

Töretlen hálózatfejlesztés

Öt évvel ezelőtt indult el a BENU franchise program Magyarországon, nemrég pedig a gyógyszertárhálózat 100. franchise partnere írt alá.

otthoni és kerti termékek | 20.06.2018

Rekordforgalommal ünnepelhet a Praktiker

Húsz évvel az első magyarországi egység megnyitása után a barkács-áruházlánc a hazai piac harmadát tudhatja magáénak.

otthoni és kerti termékek | 15.06.2018

A várakozásoknak megfelelően erősített a Diego

Közel a századik hazai helyszín a magyar lakberendezési áruházlánc számára, miközben a régiós terjeszkedés is a tervek szerint halad.

egyéb szolgáltatások (B2C) | 14.05.2018

Világhódító úton a Sakáltanya

Az ikonikus filmből jólismert márka keresi leendő franchise partnereit, olyan biztos üzleti bázist kínálva, amely sikerrel és profittal kecsegtet.

belföldi | 26.04.2018

Válogasson kipróbált üzleti modellek közül

Szegedre látogat a Franchise Börze – remek lehetőség Magyarország sikeres, már bizonyított hálózatainak megismeréséhez.

otthoni és kerti termékek | 24.04.2018

Cuki, divatos, trendi

A Kioda lakberendezési és design üzletlánc franchise koncepciója egy kiskereskedelmi helyszínen hozza össze Korea legjobbjait.

2
3
4
5
következő  
utolsó