2018.01.15.

„Megbízható márkát építünk”

12 év előkészület után nemzetközi terjeszkedésbe kezd a Mr. Kebab gyorsétterem franchise. A hálózat Magyarországon is keresi leendő partnereit.

A Kassán alapított Mr. Kebab gyorsétterem lánc többéves előkészületet követően, kitapasztalt, mégis friss koncepciójával nemrégiben belépett a cseh piacra és célba vette Magyarországot. Lubor Lelovits alapító-tulajdonossal beszélgettünk a hálózat jövőbeli terveiről. Szlovákiában már 12 éve van jelen a Mr. Kebab, az elmúlt évben pedig elkezdődött a márka külföldi terjeszkedésének előkészítése is. Mi volt a legnehezebb az elmúlt időszakban? 12 év nagyon sok időnek tűnhet, de a kezdetekkor mindössze az ötlet, nagyratörő terveink és az első üzlet volt meg. A hosszútávú tervem már akkor is egy franchise hálózat építése volt. Tudtam, hogy sokat kell tanulnom és tapasztalatot szereznem, mielőtt belevághatunk a franchise terjeszkedésbe. Az első öt évet kísérletezéssel töltöttem. Ennyi időt vett igénybe a megfelelő technológiák megtalálása, a hibák kiküszöbölése, az ételek előkészítésének finomítása és a logisztikai feladatok kidolgozása. Akkoriban robbant a gazdasági válság, azért 3-4 éven keresztül magunk működtettük az egységeket, melyektől a mai napig nem szeretnék megválni. Közben persze tökéletesítettük a rendszerünket, befejeztük a működési tervünket és megszereztük a forrásokat és eszközöket, amelyek elengedhetetlenek a terjeszkedéshez.

Lubor Lelovits - Mr. Kebab

Szolgáltatások

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank