aktualitások
Idén is Varsóban gyülekeznek a franchise hálózatok
21. alkalommal kerül megrendezésre a varsói franchise kiállítás a Kultúra és Tudomány Palotájában.
Vállalkozókkal közösen tarolná le a piacot egy magyar cég
A Greenline Clean autómosó koncepció már több mint 50 egységet számlál hazánkban, de jelen van Ausztriában, Németországban, Hollandiában sőt Szlovákiában is.
Lokációs marketing franchise-ban
A lokációs marketingről szóló cikk sorozatunk 3. részében bemutatjuk hogyan működik franchise-ban a Google Maps kezelése és, hogy mit tehetünk a jobb megjelenés érdekében.
Google Maps manipuláció
A lokációs marketingről szóló cikk sorozatunk 2. részében a Google Maps visszaélések kezelését és a platform moderálását mutatjuk be.
A Google Maps árnyoldala
A lokációs marketingről szóló cikk sorozatunk 1. részében a Google Maps használatával járó előnyöket és annak kockázatait fogjuk bemutatni.
Hogyan „bankosodnak” a hálózatok
Sok cég halad a bankok irányába, az Apple például az Államokban már saját hitelkártyával is előrukkolt.
Vállalkozókkal közösen tarolná le a piacot egy magyar cég
Új útra terelné a tradicionális automosást egy magyar franchise hálózat, a GreenLine. A nanotechnológiára építve, alacsony tőkeigénnyel és környezetbarát módon hódítaná meg a szektort.
Új életre kelnek a felhasználói adatok
A franchise hálózatok egyre jelentősebb számban a mesterséges intelligenciára és algoritmusokra bízzák a felhalmozott felhasználói adatokat, hogy további versenyelőnyökre tegyenek szert.
Franchise marketing kicsiben és nagyban
Egy tipikus multival szemben, a franchise hálózatok egy sokszereplős rendszert alkotnak, ami jelentősen megbonyolítja – és bizonyos szempontból megkönnyíti – a benne résztvevők kommunikációját.
Menetel előre a Subway
Februárban reppent fel a hír, hogy értékesítik a Subway szendvicsező franchise hálózatát potom 5-10 milliárd dollárért, ez azóta sem történt meg de a hálózat közben folytatja terjeszkedését.
Franchise felé mozdította a piacot a pandémia
Egy franchise tanácsadó szerint a járványidőszaknak utólag sikerült elhoznia a szektor reneszánszát.
Megnyílt hazánk legnagyobb BioTechUSA boltja az Allee-ban
Az étrendkiegészítőket, speciális élelmiszereket és sportruházatot gyártó és forgalmazó BioTechUSA-cégcsoport júniusban nyitotta meg Magyarországon a legnagyobb, az Allee bevásárlóközpontban található, 110 négyzetméteres exkluzív üzletét.
Sötét jövőképet fest a Világbank
Továbbra se vár ránk túl fényes a jövő a Világbank előrejelzése alapján.
Fánk-hálózatok létjogosultsága
Hazánkban talán nincsen akkora kultúrája a lyukas péksüteményeknek, mint mondjuk Amerikában, de ettől még bőven van pénzügyi potenciál ezekben vállalkozásokban.
Vége a szellemkonyháknak?
Magyarországra még nagyon be se tette a lábát az éttermi trend, de külföldön már lehet, hogy a végét járja.
Hogyan keresnek partnert a franchise hálózatok?
Állandó kihívást jelent a cégeknek a partnerkeresés, összegyűjtöttük milyen stratégiákat követhet egy feltörekvő franchise hálózat ezen a téren.
Elveszi a mesterséges intelligencia a munkánkat?
Az utóbbi hónapok egyik komoly kérdése, hogy a következő információs, technológiai forradalom, milyen hatással lesz a hétköznapjainkra.
Mi hozhatja a következő válságot? (2. rész)
Az előző cikkekben a Nemzeti Bankokról beszéltünk, így talán minden legót összeszedtünk a gazdasági válság felépítéséhez.
Saját szépségszalont nyitnál?
Gyere el június 21-én a budapesti EverDermben megrendezésre kerülő franchise nyílt napunkra!
Miért várnak ennyien válságot? (2. rész)
Mi történik most?